Rimmel London Apocalips Rujlarım

Merhaba
Bugün sizlerle Rimmel London markasının ruj olayına yeni bir soluk getiren gloss gibi görünen ama asla gloss olmayan  Apocalips rujlarından bahsedeceğim.
Aslında görüntüsüyle dudak parlatıcısı zannedilebilir. Ancak ilk katta tam örtücü , bir şeyler yiyip içmediğiniz sürece kalıcı ve en önemlisi sürdüğünüz canlılıkta kalıyor. Dudaklarda nemli bir his bırakıyor ama asla yapış yapış değiller.
Bende altı rengi mevcut. Watsons mağazalarında 12-13 TL gibi bir fiyata satılıyorlar. Ambalajları bence çok şık.
Ruju uyguladığınız aplikatör sayesinde ayrıca dudak kalemi kullanmanıza da gerek kalmıyor. Sürümü kolay.
Ancak sanırım her kullananın ortak kararı kokuları. Eğer kokulara çok hassasiyetiniz varsa tam da burnunuzun dibinde dudaklarınıza uygulamanız rahatsızlık verebilir. Bu yüzden bence mağazadan denemeden almayın derim. Ben rahatsızlık duymuyorum ve bence sürdükten bir sonra alıştığım için mi yoksa o koku uçup gittiği için mi bilmiyorum ben o kokuyu bir süre sonra almıyorum.
Sonuç olarak ben çok memnunum. Özellikle kırmızı rengi insanda kullanma isteği uyandırıyor.
Benim Apocalips rujlarım şimdilik bu kadar. Sizler kullanıyor musunuz? Memnun musunuz? Bizimle yorum kısmında paylaşırsanız sevinirim. Kendinize iyi bakın hoşçakalın.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder